کتاب «تن‌تن و سندباد» نوشته‌ محمد میرکیانی در نوبت چهاردهم چاپ وارد بازار کتاب شد... تن‌تن و سندباد داستانی بلند، تخیلی و هیجان‌انگیزی است که در آن درگیری و کشمکش‌های خطرناکی بین دو دسته از شخصیت‌های اصلی رخ می‌دهد.

تن‌تن، پروفسور میلو، سوپر من و تارزان، قهرمانان قصه‌های مغرب زمین، قصد دارند سرزمین قهرمانان قصه‌های شرقی را فتح کنند تا دنیا کاملاً در تسلط خودشان باشد و نشانی از این قهرمانان باقی نماند. اما سندباد، نخودی و علاءالدین در مقابل آنها قرار می‌گیرند تا از پیشروی آنها در سرزمین‌های شرقی جلوگیری کنند.

این کتاب، داستانی جدی را با استفاده از یک جریان نگارشی طنز روایت کرده تا استقلال، مقاومت و ایستادگی را در برابر بیگانگان به نوجوانان بیاموزد.

 قابل ذکر است مؤسسه انتشارات قدیانی در حالی این کتاب را زیر چاپ چهاردهم برد که تنها حدود یک هفته از رونمایی تقریظ رهبری بر روی آن و تجدید چاپش در نوبت سیزدهم میگذرد.

کتاب «تن‌تن و سند‌باد» اثر «محمد میرکیانی» در نوبت چاپ چهاردهم، تیراژ 5500 و قیمت 10000تومان از سوی انتشارات قدیانی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

برای تهیه‌ی این کتاب‌ علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.