مرکز توزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی نون و القلم

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سیر مطالعاتی ویژه ولادت امام حسن مجتبی ع

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، مرکز توزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی نون والقلم بسته پیشنهادی مطالعاتی حضرت را ارائه می نماید.

سیر مطالعاتی ویژه ماه رمضان

مرکز توزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی نون والقلم در ایام مبارک ماه رمضان، بسته پیشنهادی مطالعه در ماه رمضان را منتشر می نماید.

این بسته شامل ۱۰ کتاب از اساتید و علمای برجسته دینی است که در ادامه معرفی شده اند.

کتاب ماه

مسابقه بزرگ کتابخوانی

سبک زندگی اسلامی

از کتاب ارزشمند مفاتیح الحیات

"ویژه ماه مبارک رمضان"

جوایز:

کمک هزینه سفر به عتبات عالیات / کمک هزینه سفر به مشهد مقدس

 بسته های فرهنگی و جوایز ارزنده دیگر.

نحوه تهیه کتاب و سوالات مسابقه:

             ارسال با پیک رایگان درب منزل 09136875633

فروشگاه کتابشهر ایران / نجف آباد /  خ شریعتی / جنب بنیاد آیت ا... خامنه ای   03142616068

هرهفته در مکان نماز جمعه (نمایشگاه کتاب مرکز توزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی ن والقلم)

۱ نظر

کتاب اقلیت

شاعر: فاضل نظری 

ناشر: سوره مهر


« اقلیت » شامل 38 سروده در یک دفتر از فاضل نظری است. تمامی اشعار « اقلیت » در قالب غزل سروده شده و نظری در آن سعی کرده است با زبانی نرم و بدیع دست به ابتکاراتی بزند که نتیجه آن خلق مضامین و استعارات تازه بوده است.


کتاب ضد

شاعر: فاضل نظری 

ناشر: سوره مهر

«ضد» مجموعه شعر جدید فاضل نظری شاعر غزل سرای معاصر است که توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران (اردیبهشت 1392) عرضه شد.

فضای شعری این دفتر جدید شعر، که  نزدیک به 50 غزل است، عاشقانه و عارفانه است و در بیشتر این اشعار شاهد تلفیق این مضمون هستیم. در این مجموعه گاه بیت‌های عارفانه هم هستند و گاه شاهد بیت‌های عاشقانه هستیم.

دفتر اشعار «ضد» چهارمین دفتر شعری فاضل نظری پس از «آن‌ها»، «گریه‌های امپراطور» و «اقلیت» است. این کتاب در نهمین روز نمایشگاه به چاپ سوم رسید.

این کتاب پرفروش ترین کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود.


من زنده ام


جدید ترین کتابی که مقام معظم رهبری برآن تقریظ زدند و ان را توصیه نمودند.

معرفی کتاب «من زنده‌ام»

از پشت پرده اشک

وقتی ما را داخل گودال انداختند، برادرها جا باز کردند. روی دست و پای همدیگر نشستند تا ما دو تا راحت بنشینیم و معذب نباشیم. سربازهای عراقی که این صحنه را دیدند، به آن‌ها تشر زدند که چرا جا باز می‌کنید و روی دست و پای هم نشسته‌اید؟...

سی و چند روز بیشتر از حمله‌ی رژیم بعث به ایران نگذشته بود که چهار نفر از دختران امام خمینی دست نامحرمان اسیر شدند! «بنات‌الخمینی» عنوانی بود که سربازان صدام به چهار بانوی امدادگر ایرانی داده بودند. بعثی‌ها اول که ماشین‌شان را محاصره می‌کنند، از خوشحالی پایکوبی می‌کنند و پشت بی‌سیم به فرماندهان‌شان اعلام می‌کنند که دختران خمینی را گرفتیم! بعدتر برخی دیگر از افسران بازجو به این بانوان غیرنظامی می‌گویند از نظر ما شما  ژنرال‌های ایرانی هستید!