مرکز توزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی نون و القلم

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسته سیر مطالعاتی با موضوع زنا شویی

بسته سیر مطالعاتی با موضوع زنا شویی

برای موفقیت در زندگی مشترک مطالعه سیر مطالعاتی ذیل با موضوع مهارت های زناشویی به مخاطبان پیشنهاد می شود:

پرفروش ترین کتاب های هفته

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/06/20/13930620000135_PhotoA.jpg
گروه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به صورت هفتگی اقدام به انتشار فهرستی از کتاب‌های پرفروش هفته از کتاب‌فروشی‌های کشور می‌نماید که این لیست می‌تواند مرجعیتی برای انتخاب کتاب در میان مخاطبان باشد. به همین منظور گروه کتاب و ادبیات این خبرگزاری به صورت هفتگی اقدام به انتشار جدولی از پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته می‌نماید...
.
.
.

یکی از موضوعاتی که در این هفته در پرفروش شدن کتاب‌ها موثر بوده استفاده از تریبون و فضای نماز جمعه به منظور معرفی کتاب بوده است. کتاب‌
«بشقاب‌های سفره‌های پشت بام‌مان» که انتشارات جامعه‌الزهرا آن را منتشر نموده یکی از کتاب‌هایی است که در نماز جمعه نجف‌آباد تبلیغ شده و در هفته گذشته مورد توجه قرار گرفته و پرفروش شده است.
.
.
.

رتبه سوم پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته اول مهر به دو کتاب از موسسه شهید کاظمی اختصاص داشته است. کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» و «ماه در آینه» دو کتابی است که به تازگی منتشر شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» با استفاده از بیانات رهبر فرزانه انقلاب به کار تشکیلاتی پرداخته و کتاب «ماه در آینه» نیز نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که به وجوه مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط ایشان و ... پرداخته است.

جدول نهایی پرفروش‌های کتاب

ردیف

عنوان

پرفروش اول

من زنده‌ام - بیشعوری

پرفروش دوم

عباس دست طلا

پرفروش سوم

کار باید تشکیلاتی باشد - ماه در آینه

- See more at: http://www.farsnews.com

/newstext.php?nn=13930704000749#sthash.TTODPCTS.dpuf


تازه های نشر


همزمان با ایام عرفه و شهادت سر لشکر شهید حاج احمدکاظمی و همراهانش رمان "خط تماس" منتشرشد، این رمان بدست نویسنده توانای کشورمان محمدرضا بایرامی به رشته تحریر درآمده است.


این کتاب در نوع خود کم نظیر می باشد چرا که  زندگی و خاطرات شهدا کمتر در قالب رمان منتشر شده است، از نادر کتابهایی است که در این سبک نگارش است، ساختار این رمان از پیچیدگی های خاصی برخودار است که همین موضوع به جذابیتش افزوده است. نویسنده این کتاب اصرار دارد تا زیاد در خصوص داستان صحبت نکند حتی در رمان "خط تماس" شما کمتر نامی از شهید کاظمی را خواهید دید تا مخاطبان با دیدن و خواندن آن لذت مطالعه اش را ببرند.


کتاب خط تماس توسط نشرفاتحان با همکاری کنگره سرداران و 2500 شهید نجف آباد در252 صفحه و قطع رقعی و با مدیریت هنری و کتابسازی توسط موسسه شهید کاظمی در روز شهادت این شهید آماده و روانه چاپخانه گردید.


زمستان شروع شده بود و دسته‌های پرندگان مختلف، به سوی هور و جزیره‌‌های ام‌الطویل و فیاض و دریاچه‌ی بوبیان و کانال ماهیگیری می‌رفتند. گروه‌های هفتی‌شان از بالای سر نیروهای آماده‌ی رزم می‌گذشت و می‌رفت تا در جای مناسبی بنشیند. دو جناح چپ و راست‌شان در نقطه‌ای به هم می‌رسید که شاید به آن هم می‌شد در نوع خود گفت خط تماس.

۱ نظر

تمدید مسابقه بزرگ کتاب خوانی بشقاب های سفره پشت باممان

مسابقه بزرگ کتابخوانی بشقاب های سفره پشت بام مان با موضوع خانواده و ماهواره تا 30 مهر ماه تمدید گردید.

 

فاطمه نگین جهان و جنان

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)  موسسه شهید کاظمی کتاب " فاطمه نگین جهان و جنان " را با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) در کتب تفسیری و  حدیثی و تاریخی اهل سنت منتشر کرد.

حضرت فاطمه زهرا (س) در کتاب‌های تفسیری، حدیثی و تاریخی اهل سنت، جایگاه جلیل و جامعی دارد.

در فصل اول، با بهره‌گیری از تفاسیر قدیمی اهل سنت، بیش از صد آیة قرآن را که درباره‌ی آن حضرت نازل شده، آورده شده است؛

در فصل دوم، به زندگی آن بانوی بی‌بدیل و حوادث پس از ارتحال رسول‌‌الله(ص) ازمنابع دست ‌اول اهل‌سنت پرداخته‌ شده است؛

در فصل سوم، این پرسش را پاسخ پاسخ داده شده است که چرا سیدمظلومان، امیرمؤمنان(ع) هنگام حمله به خانه‌اش سکوت اختیار کرد؟

این کتاب توسط موسسه شهید کاظمی و به نویسندگی استاد محمدرضا رمزی اوحدی در قطع رقعی دارای  280 صفحه و با قیمت 85000 ریال بزودی منتشر خواهد شد.

جهت تهیه این کتاب می توانید از طرق ذیل اقدام نمایید:


کتابشهر ایران/ نجف آباد/ خیابان شریعتی/ جنب بنیاد آیت الله خامنه ای 09136875633/ 03142616068


۱ نظر