http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/06/20/13930620000135_PhotoA.jpg
گروه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به صورت هفتگی اقدام به انتشار فهرستی از کتاب‌های پرفروش هفته از کتاب‌فروشی‌های کشور می‌نماید که این لیست می‌تواند مرجعیتی برای انتخاب کتاب در میان مخاطبان باشد. به همین منظور گروه کتاب و ادبیات این خبرگزاری به صورت هفتگی اقدام به انتشار جدولی از پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته می‌نماید...
.
.
.

یکی از موضوعاتی که در این هفته در پرفروش شدن کتاب‌ها موثر بوده استفاده از تریبون و فضای نماز جمعه به منظور معرفی کتاب بوده است. کتاب‌
«بشقاب‌های سفره‌های پشت بام‌مان» که انتشارات جامعه‌الزهرا آن را منتشر نموده یکی از کتاب‌هایی است که در نماز جمعه نجف‌آباد تبلیغ شده و در هفته گذشته مورد توجه قرار گرفته و پرفروش شده است.
.
.
.

رتبه سوم پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته اول مهر به دو کتاب از موسسه شهید کاظمی اختصاص داشته است. کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» و «ماه در آینه» دو کتابی است که به تازگی منتشر شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» با استفاده از بیانات رهبر فرزانه انقلاب به کار تشکیلاتی پرداخته و کتاب «ماه در آینه» نیز نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که به وجوه مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط ایشان و ... پرداخته است.

جدول نهایی پرفروش‌های کتاب

ردیف

عنوان

پرفروش اول

من زنده‌ام - بیشعوری

پرفروش دوم

عباس دست طلا

پرفروش سوم

کار باید تشکیلاتی باشد - ماه در آینه

- See more at: http://www.farsnews.com

/newstext.php?nn=13930704000749#sthash.TTODPCTS.dpuf