ن والقلم وما یسطرون

مدتی بود که طرح راه اندازی یک کارگروه تخصصی کتاب را برنامه ریزی کرده بودیم، اما هر موقع می‌خواستیم اولین جلسه آن را برگزار کنیم، مشکلی به وجود می‌آمد. بالاخره عزممان را جزم کردیم و با توکل به حضرتش اولین جلسه را برگزار  کردیم.

 

امروز(7/11/93) اولین جلسه کارگروه کتاب مرکز نون والقلم با موضوع "طعم مطالعه" برگزار شد. در این جلسه 10نفر از بچه های اهل کتاب و اهل قلم که هر کدام سری در کتاب دارند و دستی به قلم، حضور پیدا کردند.

جلسه با آیاتی چند از کلام الله مجید که به صورت دسته جمعی قراعت گردید شروع شد.  در ابتدای جلسه در مورد اهمیت تشکیل جلسه و نحوه ادامه‌ی آن، برنامه های عملی و اجرایی که در ادامه قرار است پیگیری شود،اهمیت مطالعه و کتابخوانی، اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی، رسالت قلم و... به صورت کلی صحبت شد و حاضرین در مورد برنامه ها و اهداف و... نظر دادند و البته پیشهادات خوبی هم مطرح گردید. در ادامه جلسه کلیپ معرفی کتاب پنجره های تشنه لب پخش شد و  به معرفی این اثر پرداخته شد. در پایان هر کدام از اعضا، یک کتاب از بهترین کتبی که تا حالا مطالعه نموده بودند را معرفی نمودند.

با توجه به نظر اعضا انشالله جلسه دوم، در دو هفته آینده برگزار خواهد شد. زمان قطعی جلسه متعاقبا اعلام می‌شود. شما هم می‌توانید یکی از اعضای گروه ما باشید...