تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره شعر انقلاب

دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری شعر انقلاب از تمدید مهلت ارسال تا ۵ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه جشنواره‌های حوزه هنری با توجه به پایان مهلت ارسال آثار که ۲۸ آبان اعلام شده بود، این مهلت را تا ۵ آذر تمدید کرد. بنا بر این گزارش، دبیرخانه با توجه به استقبال بی نظیر شرکت کنندگان از جشنواره و برای پویایی و حضور حداکثری شرکت کنندگان تصمیم به تمدید آن گرفت.

این جشنواره در دی ماه۹۳ برگزار می‌شود و هنرمندان تا ۵ آذر فرصت دارند با مراجعه به سایت www.artfest.ir نسبت به  ثبت نام فرم اینترنتی اقدام کنند و سپس  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره‌های حوزه هنری به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف ارسال کنند.

موضوعات این دوره از جشنواره را مسائل و اتفاقات سال‌های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب، حوادث و رویدادهای پس از انقلاب، سنگ‌اندازی‌های گروه‌های معاند پس از انقلاب همچون ترورها، فتنه ها، منافقین، تأثیر انقلاب در منطقه و کشورهای اسلامی و همسایه همچون بیداری اسلامی، تهدیدهای پیدا و پنهان دشمنان انقلاب و فرصت‌های به دست آمده در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تأثیر انقلاب اسلامی در وحدت مذاهب و انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومین جهان و نهضت‌های ضد استکباری دربرمی‌گیرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930830000664#sthash.m4ME7ivX.dpuf