اختتامیه اولین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زندهام» اثر معصومه آباد ۱۹ بهمن با حضور نویسنده و جمعی از فعالان فرهنگی در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اینترنتی مجمع ناشران انقلاب اسلامی (منانشر) احمد ذوعلم دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقه بزرگ کتابخوانی «کتاب و زندگی» ، ضمن اعلام خبر مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: مراسم اختتامیه اولین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زندهام» روز 19 بهمن در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

  

وی افزود: این مراسم با حضور معصومه آباد نویسنده کتاب و جمعی از فعالان فرهنگی برگزار خواهد شد که در آن برگزیدگان اولین دور از مسابقه «کتابل و زندگی» از بین 70هزار نفر شرکتکننده معرفی خواهند شد.

 

 

کتاب «من زندهام» مجموعه خاطرات معصومه آباد از روزهای کودکی تا زمان اسارتش در اردوگاههای رژیم بعث عراق است. وی روزهای ابتدایی جنگ در سن 17سالگی به مدت هزار و یکشب به اسارت درآمد و خاطراتش اکنون کتاب خواندنی «من زندهام» را شکل داده است، که انتشارات بروج آن را منتشر کرده و در ابتدای تابستان سال جاری از تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب رونمایی شد.

 

این کتاب که با استقبال مخاطبان روبرو شده در طی چند ماه اخیر در صدر پرفروشترین کتابهای کتابفروشیهای سطح کشور بوده و شمارگان آن از مرز 200هزار نسخه گذشته که این رقم برای شمارگان یک کتاب رقمی بیسابقه است.

 

 

همچنین معصومه آباد نویسنده این کتاب برای 17 سالههایی که این کتاب را مطالعه کنند جایزهای ویژه در نظر گرفتهکه در مراسم اختتامیه به آنها اهدا خواهد شد.